søndag den 26. august 2012

Opdatering

Hej derude!
Jeg ved godt, at jeg er skide  dårlig til at holde mig opdateret herinde på bloggen, hvilket er ret skidt faktisk!!
Fyyyy Sara! Og jeg ved jeg har sagt mange gange, at jeg ville blogge mere og sådan, men ikke rigtig har levet op til det. Det er noget møg og det ændres lige nu! Jeg har allerede nye idéer om, hvad bloggen mangler og hvad jeg synes der skal komme herind. Nu skal der komme lidt gang i mig!!!

En lille opdatering

Ja, nu er sommerferien slut der er ikke flere dage, hvor man kan stå aaaaalt for sent op og gå aaaaaaaalt for sent i seng længere, følelsen af at der INGEN lektier er, at lave den følelse er nok en af dem jeg kommer til, at savner aller mest! Jeg er lige startet i 8'ende klasse. Jeg går på en privat skole som er en meget bolig skole, dvs. at der er mange flere lektier og et højere niveau end på en "normal" folkeskole.
Det bliver et RIGTIG hårdt år, der skal slides! Selvom der nu er et meget større press fra skolens side vil jeg alligevel prøve, at være mere på bloggen.

Håber i alle har det godt, og glæder mig til at give jer meget mere!

Ingen kommentarer: