lørdag den 30. juni 2012

Sommerfeire!

Hej derude!
I går fik vi langt om længe endelig sommerferie! Det er bare så skønt, at IKKE skulle tænke på lektier og skulle tidligt op sådan. Men det var samtidig lidt trist, at skulle sige farvel til veninderne og vennerne, selvom jeg kommer til at se dem i ferien, er det ikke dem allesammen jeg kommer til at se. Ferien lagde rigtig "vådt" ud, det styrtede da jeg skulle hjem, og skal hilse og sige at jeg skal cykle ca. 5 km hver vej, så jeg blev RIGTIG våd.......
Det er sygt, at jeg allerede skal op i 8. klasse efter sommerferien. Tiden er gået mere end hurtig! Det bliver et år med en HELT MASSE LEKTIER.... Hvilket er ret surt!! + det bliver hårder end 9. klasse, har lærerne sagt... Jeg går på privat skole, så jaaaa.

Men jeg glæder mig bare til, at nyde ferien med veninder, venner, familie og forhåbentlig en MASSE sol!! ♥

Ingen kommentarer: