onsdag den 14. marts 2012

A day out with my girls ♥

I går var jeg sammen med mine to venner Marie og Mathilde. Vi tog ud og spiste på running sushi, og derefter tog vi ud på strøget og spiste paradis is, og det var bare lækkert! Det var noget rigtig lækkert mad, og en rigtig dejlig is! Btw. så så vi to kendte Skuespilleren Martin Brygmann og sangeren Sten Jørgensen. Jeg mener at tiltrækker de kendte! Sidste gang jeg var i byen så så jeg Rasmus Seebach og Christel fra x-factor, i sommers så jeg Barack Obama og Jordin Sparks, da jeg var på ferie, og hjemme i DK mødte jeg Christina fra "for lækker til love". Da vi nu var på strøget, så skulle vi selvfølgelig forbi Abercrombi & Fitch, og vi fik et billede :-D men altså, hvem gør ikke det??? :-D Alt i alt, det var en succes, og det skal helt klart gentages! Btw. igen, vi fandt også den genbrugs butik som Fie Laursen nogle gange shopper i, (Episode). 
Btw. igen igen, så har jeg nogle neon vans, og dem havde jeg på i går. På strøget var der mange der stoppede op og kiggede på mine sko, det var ret sjovt! 

Nogle billeder fra turen i går: 

Ingen kommentarer: