lørdag den 21. januar 2012

Hårpleje

Hvis du har glattet dit hår for meget, krøllet det for meget, eller noget helt tredje, så har jeg nogle gode råd!
Jeg har personligt RIGTIG tykt hår, og ikke nok med det er tykt, så har jeg også krøller.. På et tidspunkt kunne jeg ikke fordrage mine krøller, så jeg glattede mit hår flere gange om ugen,det var ikke så smart.. Men jeg fik et hårprodukt, som beskyttede mit hår, det hjalp faktisk! Hår produktet er fra http://www.thebodyshop.dk/  (et helt præcis link, kommer!) Men det hjalp mit hår virkelig  meget, så det ikke blev mere slidt end det allerede var, så jeg begyndte at bruge et andet hårprodukt, fra det the body shop. Det produkt brugte man så i badet.

Her er et link til produktet, du bruger i badet: Grapeseed Glossing Serum | The Body Shop®

Efter du har skyllet balsammen ud af dit hår, skyller du dit hår med koldt vand, derefter vrider du dit hår. Så tager du ca. 4-7 spøjt (alt efter hvor tykt hår du har) i nit hår, du gnider det grundigt ind i dit hår, så er du færdig. OSB! Efter du har gnidet serummen ind i dit hår, skal du IKKE skulledit hår!

Her er et link til det produkt du bruger, når du glatter eller krøller dit hår: Cottonseed Curl Boost | The Body Shop®
Før du glatter eller krøller dit hår, gnider du produktet i dit hår, derefter begynder du bare med at glatte eller krølle dit hår, som du plejer.
Disse to link er en shampoo og balsam fra dove. De kommer fra serien  dove "intense repair". Og seriens navn, er SLET ikke fup! Den holder!
Efter jeg er begyndt at bruge det, er mit hår blevet MEGET blødere, pænere at se på, og mere behageligt at røre ved! Mit hår er VIRKELIG blevet repareret! Nu ELSKER jeg mit hår, da jeg kun glatter mit pandehår. Restem af mit hår er HELT naturlige krøller!
Desuden har L'Oréal også en serie "total repair", den kan helt klart også anbefales!

Ingen kommentarer: