torsdag den 1. december 2011

Mesterrækken ♥ ..

Ja, så har mit hold spillet sig op i Mesterrækken. I oktober måned, vandt vi den sidste kamp i sæsonen, 0-5 og spillede os derfor op i Mesterrækken. Til foråret venter os Mesterrækken og der skal kæmpes!
På lørdag skal vi spille træningskamp imod Dragørs Mesterrækken hold, og vi glæder os alle!

Jeg spiller i Brøndby IF, på U15 2 holdet. Jeg plejer at spille kant, men skal dog begynde og spille i det centrale forsvar, og det glæder jeg mig utrolig meget til! Jeg har dog spillet det før, men er først nu blevet sådan "fast" dernede. 

Fact: Vores 1 hold er én af Danmarks bedste pigehold, hvis ikke det bedste! Næsten hele holdet er udtaget til DBU. Både DBU  U14 og U15. Der er dog et par stykker det er rigtig gode, og træninger med DBU U16. De spiller i 1 Division, alt 2 rækker bedre end os. Der er kun lige 2 Division mellem os.



Her er et billede af, da vi fik at vide at vi havde spillet os op i Mesterrækken. Glæden er så stor, at ingen ser godt ud på dette billede :-D.
Men som jeg siger af og til, Chao bella! ♥ ..


2 kommentarer:

Sara sagde ...

Rigtig fin blog!
www.bellevuee.blogspot.com

sara yazdani sagde ...

Mange tak!